Then Swänska Argus

Argus ögon blickar ut mot omvärlden – och förundras!

Vem sa…?

with 2 comments

Jag kan inte ens om jag anstränger mig skriva lika dåligt som en Dan Brown eller en Stig Larsson!”

Vem var det som sa det? …

Written by Then Swänska Argus

22 augusti 2009 den 10:30

Publicerat i Övrigt

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Allas vår brunbetsade Björn Ranelid, mannen som ger sig själv så mycket beröm och tillskriver sig så många fina egenskaper, till och med ödmjukhet tror jag.

    David Gottlieb

    28 augusti 2009 at 17:23

  2. Spot on! Helt riktigt naturligtvis! Fast jag tycker det var ganska roligt sagt. Jag tror det är ganska bra för det svenska kulturklimatet med en man som Ranelid. (Apropå Ranelid förresten, han var med i ett pratprogram på temat pretentioner för en tid sedan, jag har det fortfarande på hårddisken, har inte sett det än. Jag ska spara det till en riktig mys-kväll…)

    thenswanskaargus

    31 augusti 2009 at 17:06


Kommentera

